Open dag op zaterdag 24 september

Op zaterdag 24 september organiseert Scouting Haagse Hout samen met de meeste andere scoutinggroepen uit Den Haag een open dag voor kinderen van 6 tot 15 jaar oud. Op deze dag zullen er op het terrein aan de Reigersbergenweg 280b een aantal activiteiten plaats vinden waar iedereen aan mee kan doen. Daarnaast is het een goede mogelijkheid om kennis te maken met leiding en andere vrijwilligers van de vereniging en om een kijkje te nemen in ons clubhuis. Van 9:30 tot 12:00 uur is iedereen welkom. Deelname aan de activiteiten is gratis, maar voor enkele activiteiten geldt op = op.

Naast verschillende activiteiten, zoals broodjes bakken, een stormbaan, pionieren, een speurtocht en grote spellen is er ook de mogelijkheid om loten voor de grote clubactie aan te schaffen om daarmee onze vereniging te sponsoren en een kans te maken op mooie prijzen.

Houd er rekening mee dat er deze dag géén reguliere opkomst is. Alle kinderen, dus ook leden, zijn van harte welkom om deel te nemen aan de verschillende activiteiten, maar bij jongere kinderen is de aanwezigheid van ouders gewenst.