Schrijf je in voor het jubileumweekend!

We vieren dat Scouting Haagse Hout 20 jaar +1 bestaat! Daarom gaan we op Jubileumweekend met de gehele groep! U kunt uw zoon/dochter nu opgeven voor het Jubileumweekend van Scouting Haagse Hout. Dit weekend vindt plaats van 19-21 mei 2023 (Hemelvaartweekend). Voor dit weekend vragen wij mogelijk een bijdrage van 5-10 euro per kind, al hopen we dat dit uiteindelijk niet nodig blijkt te zijn. Mocht deze mogelijke bijdrage een probleem zijn, neem dan contact op met het Jubileumweekendcomité.

We gaan op weekend met de hele groep! Dat betekent dat we met de welpen, de scouts, de explorers, het bestuur en alle leiding samen op weekend gaan. We vieren dat Scouting Haagse Hout 20 jaar +1 bestaat! Opgericht in 2002 na een fusie van Scouting Christophorus Margaretha Sinclair en Scouting Christus Koning.

Voor vrijwilligers start het weekend donderdag 18 mei, voor alle jeugdleden op vrijdag 19 mei en iedereen komt op zondag 21 mei rond het eind van de middag terug aan bij het clubhuis ’t Reigersnest. De exacte tijden en aanvullende informatie volgen nog.

Wilt u nog een tweede kind opgeven? Vul dit formulier dan twee keer in. Het inschrijfformulier vindt u hier.

Groetjes van het Jubileumweekendcomité, Anna C en Ylona!