Reigersbergenweg 280 B 2592 EZ Den Haag

Halloween 2023: Twisted Fairytale

Wat gebeurt er als je echt tussen de regels leest?

Wat als je goed naar jouw lievelings sprookjes kijkt?

Ze zijn niet zo lief zoals in de boeken…

Voor alle kinderen die samen met volwassenen begeleiding gezellig bij ons willen komen griezelen in ons Halloween Haunted House. Er is nog veel meer te doen zoals een echte waarzegstergriezelig knutselen, marshmallows roosteren en diverse spelletjes. Of drink een lekker glaasje drakenbloed met oogballen 🙂

Durf jij te komen griezelen?

TOEGANGSKAARTEN BESTELLEN
Iedereen boven de 2 jaar heeft een eigen toegangsbewijs nodig om het terrein te betreden, ook begeleiding van kinderen. Kinderen onder de 12 zijn alleen welkom onder begeleiding van een volwassene.

of scan de QR-code.

Zaterdag 28 oktober 2023 – 17:00u tot 21:00u.
Clubhuis “Het Reigersnest” Scouting Haagse Hout
Reigersbergenweg 280B
2592 EZ  DEN HAAG

• van 17:00u tot 19:00u zal het programma aangepast zijn voor bezoekers tot 12 jaar.
  • Na 19:30 is het programma aangepast voor bezoekers van 12 jaar en ouder.
  • Tussen 19:00 en 19:30 is het spookhuis gesloten, de andere activiteiten gaan wel door.
  • Iedereen boven de 2 jaar heeft een eigen toegangsbewijs nodig om het terrein te betreden, ook begeleiding van kinderen.
  • Kinderen onder de 12 zijn alleen welkom onder begeleiding van een volwassene.
  • In onze spooktent wordt er gebruik gemaakt lichteffecten, geluidseffecten en rook.
  • Door kaartjes te bestellen ga je akkoord met de algemene voorwaarden en privacy statement van Flextickets.
  • Je rekent af via je eigen bank en ontvangt de geselecteerde e-tickets direct per e-mail.

Twijfel?

Twijfel je nog of je het aandurft om te komen griezelen, maar wil je ons wel alvast sponsoren door een of meerdere loten te kopen voor de Grote Clubactie?
GROTECLUB LOTEN BESTELLEN